Voorwaarden retourneren

Bonchoice Voorwaarden Retourneren

Retourneren:

Er zijn bepaalde situaties waarin je een bestelling wilt retourneren, dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Het is belangrijk om de stappen te volgen zodat wij het snel kunnen verwerken.

Aanmelding retourzending

Vul in de contactformulier of via E-mail:
Vul het ordernummer en e-mail adres in waarmee bestelling is geplaatst
De aanvraag wordt binnen 2 werkdagen behandeld
Nadat je aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met daarin een alle informatie over naar welk adres kunt retourneren.
Let op: De kosten voor het retourzending naar ons zijn voor eigen klant rekening.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt zijn.
Artikelen die zijn al gerepareerd of de apparaat accessoires zijn vervangen.
Artikelen waarvan de originele verpakking ontbreekt.
Beschadigd, Incompleet, Defecte of verkeerde levering.

Heb je een product ontvangen dat tijdens het transport defect is geraakt of heb je een verkeerde levering ontvangen? Volg dan dezelfde stappen door onderstaand formulier in te vullen.

14 dagen zichttermijn:
Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in een keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen retourneren.

Herroepingsrecht:
Bij producten:
1- De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2- De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiaal drager is geleverd:

3- De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiaal drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.

4- De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiaal drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:

5- Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.

6-Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

Kan ik mijn retour melding nog annuleren?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen de ophaalafspraak annuleren zodat je het artikel kunt houden. Denk er wel aan dat je betalingsverplichting blijft bestaan.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van je koop te willen afzien, betalen we je terug, tenzij je het artikel nog niet retour hebt gestuurd. Hebben we je artikel eerder ontvangen? Dan betalen we eerder terug. De terug storttermijnen zijn dan.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te kunnen helpen. Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder te gaan op onze website ga je hiermee akkoord...